oliwiasmamma.blogg.se

2013-04-11
08:59:35

Gymnast
Hon var jätteglad och pigg så ja la henne i babygymmet och efter en stund vart de tyst och jag tittade ner då sov hon. Min söta lilla gymnast.
Dom här dagarna (mån-ons) har gått så otroligt fort herregud vart tar tiden vägen? men vi har gått promenader och varit inne i stan och fixat mycket och vi har värderat bilarna vi äger och de var verkligen en rak käftsmäll för vi fick riktiga skambud men men vi får försöka göra vad vi kan och min bil MÅSTE lagas. Idag torsdag ska vi in igen och jag ska hämta ut en otroligt fin sak, vi ska även ta promenad och titta på tre lägenheter inne i stan (Brandkärr) även om vi inte vill bo där så måste vi ändå kolla. Sen ska vi starta konto till Oliwia, för jag tror att vi kommer att få pengar till henne i doppresent.

Kommentar:
#1: Runi

Så himla charmigt ^^

Svar: Ja verkligen
Madeleine

2013-04-15 @ 14:49:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: