oliwiasmamma.blogg.se

2013-03-28
12:40:31

Bil-onsdag
Onsdagen spenderade vi hemma och i bilen, Vi började dagen som många andra dagar med att klä på oss och sen äta frukost och titta på tv.
Sen åkte vi iväg och hämtade två pallkragar som jag ska använda att plantera i på tomten så fort vädret tillåter.
sne tog vi en välförtjänt promenad med hunden i solskenet och tänk som från ingenstans såg jag massor av tussilago i dikeskanten.
Efter prommenaden tog jag och åt lunch ute vilket var helt underbart, därefter började jag kratta upp alla jävla kottar och barr från tomten som kommer bli så fin när allt är klart.
Väl inne blev de en hel del tv tittande som de blir rätt mycket av när man är mamma ledig och bor en bit från stan.
Klockan 16 packade vi ihop bilen och började åka mot veterinären för att ge min hund plura en kastration-spruta vilket gick smidigt men de blev 2,5 timme tur och retur men nu får han en lugn sommar i alla fall.
Till kvällsamt åt vi korv i ugn och mos och oliwia somnade vid 19,30 och sov till 4,30 och ville ha mat sen sov hon till 7.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: