oliwiasmamma.blogg.se

2013-03-27
10:50:14

Mitt liv.
Jag är tjej som har haft en ganska jobbig uppväxt under skoltiden på grund av min ADHD som jag äntligen fått diagnos på och de är inget jag skäms över eller vill dölja så nu när jag träffar nya människor väntar jag inte speciellt länge med att berätta de för då känns de som om inga missförstånd kan uppstå och hittils har jag bara fått positiva blickar och mottagande och folk säger att de är ju så vanligt och nästan alla har ju en bokstavskombination idag så jag är glad att jag vet varför jag är lite annorlunda och kanske inte alltid har passat in och alltid kännt att djuren har förståt mig bäst och bland dom trivs jag som fisken i vattnet.
 
I mitt liv har de passerat så många tjej "kompisar" vissa har jag fortfarnde kontakt med och de går bra men många har tyvärr gått andra vägar. Lika så har det varit med killar och jag trodde aldrig att skulle hitta min rätta och aldrig skaffa barn men bara sådär på jobbet så stod han där - killen som skulle bli min sambo och blivande make och far till mitt första barn och jag älskar honom så otroligt mycket, vist vi bråkar och är oense om vissa saker men vilka familjer är inte de.
 
En sak jag önskar mig och som jag verkligen ska försöka eftersträva är att mitt/mina barn ska slippa den ursäkta uttrycket hemska uppväxt med mobbing och skit i skolan, dom ska slippa ha ADHD och Dyslexi och sen ska jag och Niclas verkligen vara tillsammans så våra barn får två föräldrar som älskar varandra och ställer upp för dom under hela deras uppväxt eftersom jag själv inte haft någon pappa närvarande.
 
 
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: