oliwiasmamma.blogg.se

2013-04-15
14:56:45

Sjukling
I fredags kväll åt vi tacos med sås gjord på cream fraisch eller hur de stavas. Och någonting vi åt måste varit dåligt för under natten mot lördagen blev niclas sjuk och hängig med kraftig magont, Jag mådde prima men niclas var hängig hela dagen, så på kvällen tvingade jag honom att duscha och gå och lägga sig vilket han gjorde och han var mycket piggare på söndagen.
Även hela söndagen mådde jag bra ända in till kvällen/natten då jag kände att magen började bubbla men tänkte inte så mycket på de utan gick och la mig. Men efter att oliwia ätit sitt nattmål vid 1,30 somnade vi om men vid 4 var de kört då vart de toan för mig och detaljer lämnar jag inga. och fått upp allt jag stoppat i mig så vi får väl se vart de leder.
HAR VERKLIGEN INTE TID ATT VARA SJUK DEN HÄR VECKAN.
 
Och idag fick Oliwia sina tre månaders vaccination och jisses vad ledsen hon blev efter hon gett dom, då var de mat och sen sov hon i 3 timmar.
Och hon har namnsdag idag min prinsessa <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: