oliwiasmamma.blogg.se

2013-03-27
10:12:23

Okej nu börjar vi då!
Hej.
Jag har länge velat ha blogg eller rättare sagt dagbok där jag kan dokumentera mitt liv men aldrig riktigt kommit igång men nu så ska vi väl ta och göra det.
 
Jag kan väl börja med att berätta vilka som tillhör min familj.
Det är jag Madeleine som fylde 24 år i januari och sen min sambo Niclas som är 30 år, han fyller 31 i April. Jag och Niclas blev ihop augusti 2011 och ganska snabbt kände vi att vi var rätta för varandra och i mars 2012 förlovade vi oss och kort därefter vart jag gravid som vart början på en underbar resa som vi kan ta en annan gång.
Sen har vi min hund plura som fyllt 2 år och våran nya terrorist katten tuffs som är 6 månader nu.
Vi bor i ett hyres hus i Jönåker sen oktober 2012.

Kommentar:
#1: Runi

Gick ju jättebra :)

2013-03-27 @ 10:25:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: